Nov 28, 2008

Randomizat


Am lăsat la un joc, maşina de tuns prin păr, lasat-o să taie mai scurt,
la ridicarea unei cortine roşii, îmbrăcat într-un costum de clovn, multicolor cauciucat;
am lăsat din brichetă un foc, ţigara să ardă pierdut... şi mucuri în scrumieră să le simţi cum put!


Am lăsat cheia în uşa şi becul stins în hol, am lăsat urme de bocanci pe covor,
un nud inocent, pervers pictat în aşternut, în pat, în dormitor... pe geam sunt stropi de ploaie;
am lăsat o păpuşă rusească, cu chip de porţelan şi trupul gol... şi ochelarii ei, în tocul de pe birou...

Am lăsat maşina cu faruri aprinse, parcată-n faţă la bloc, am lăsat telefonu' să vibreze uitat pe moniotor,
când o să mă cauţi, pe scaunu' de lemn dezbrăcat, cu o pungă transparentă legată pe cap, sufocat;
am lăsat o seringă cu ac îndoit acolo unde a căzut, pe jos, am mai lăsat în ea diacetilmorfină... să absorbi şi tu din venin!

No comments: