May 8, 2009

Fetiș




De pe buzele cu care din când în când mă alinţi,
am sorbit picături negre de cafea amară,
am muşcat carnivor limba cu care mă minţi
şi sunt la fel de mut, acum, în compania ta bizară:
avem mâinile legate cu sfoară
şi strigătul de seară.

O cameră cu pereţii de sticlă, prin care mulţi ignoranţi
ne privesc, la fel de pervertiţi, de-afară.
Printre cioburi transparente, stă corpul tău întins pe dorinţi,
legată de picioare, de mâini, pe lângă sâni cu sfoară,
un foc de brichetă şi picături de ceară
şi strigătul tău de seară.

Oboseală nefirească ş-un fum sinuos de ţigară; nu poţi să renunţi,
nu poţi să refuzi, nu poţi să nu vrei, orice sclipire vulgară;
cu nervi te ating, te muşc atât de tare pe cât de mult mă minţi
şi nu zic nimic; stau trist, în compania ta bizară
îţi privesc picioarele legate cu sfoară...
şi nu-ţi mai aud - strigătul de seară.

5 comments:

Lucylle said...

Am ajuns să-ţi aştept cu nerăbdare posturile. Fiecare cuvânt ţi-l sorb şi-l vizualizez. De fiecare dată când citesc imaginile-mi sunt mult mai clare astfel ajung să-ţi citesc scrierile mai des decât ai crede. Îţi mulţumesc că-mi dai voie să citesc aici. [vorbesc în numele meu. nu vreau să includ pe nimeni altcineva] luciana

Valentina Bucur said...

mi'ai injectat o doza de erotism sado-masochist care se cam zvarcoleste cu toate esentele mele...imi plac imaginile pe care le'ai imbrancit in toate simturile mele...au dat cursivitate unui scenariu destul de...placut de urmat:D

Lucylle said...

După numele meu , adaugi "_12ro" şi obţii ce-ţi doreşti :)

Valentina Bucur said...

buna...ceea ce am facut noi poarta denumirea de Teatru Labirint...daca te poate ajuta cu ceva uita'te pe http://minotauriidinlabirint.blogspot.com (blogul meu personal) sau http://minotaurdefocsani.blogspot.com (blogul nostru comun)

P.S. multumesc pt cuvinte...care nu le'am simtit ca pe niste simple litere batute la tastatura...

cornel said...

prin fum la linistea si intelepciunea divina